piątek, 23 sierpnia 2013

krem i odżywka Embryolisse - recenzja

Dziś recenzje ostatnich z 3 kremów firmy Embryolisse.



Pierwszy to krem odżywczy do rąk tutaj jest


Od producenta : Produkt pielęgnacyjny bogaty w składniki odżywcze, naprawcze i przywracające równowagę lipidową. Dzięki takim składnikom jak: naturalne masło karité, olej z zarodków pszenicy, alantoina i olejek zmiękczający nawet bardzo suchy i zniszczony naskórek odzyskuje poczucie miękkości i komfortu, zaś skóra wygląda zdrowo i jędrnie. Codziennie stosowany zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Cena: 39,50 zł za 75 ml

Zalety :
- delikatny zapach 
- dobrze nawilża 
- wydajny
- posiada "film" powłoka ochronna

Wady :
- cena niestety

Moja opinia : bardzo dobry krem, niestety cena nie moją kieszeń. Ale produkt wart ceny.:)


 Krem na wszystkie rodzaje skóry.

Od producenta : apewnia optymalne nawilżenie skóry twarzy przy zachowaniu długotrwałego efektu matującego. Skóra jest nawilżona dzięki Naturalnym Czynnikom Nawilżającym (NMF – natural moisturising factor), zaś pochodne cukrów działają jak mikro-gąbka wchłaniająca nadmiar sebum. 

Cena: 122,50 zł za 40 ml

Zalety :
- ręce są gładkie
- posiadają również "film" powłokę
- długo utrzymuje się zapach 

Wady :
-  szybko ręce stają się miękkie (są gładkie ale nie miękkie)
- zdecydowanie cena ;o

Ode mnie : No produkt jest bardzo fajny, ale ta firma jest zdecydowanie nie na moją kieszeń. :(
Fajnie było przetestować i poznać ich kremy ale niestety ze względu na cenę nie kupię ich. :)

Produkty testowałam z ciocią więc jest to nasza ogólna opinia. :D

Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy! :D

Buźka :3

4 komentarze:

  1. Niestety cena również nie na moją kieszeń..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także mam próbki od tej firmy, chętnie ich użyję, ale na pewno nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jako próbki to fajne, ale kosmetyki to nie, haha :D

      Usuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)