piątek, 13 września 2013

Lagenko,próbka i ulotki

Siemka siódemka! :D

Na dziś mam dla Was i dla siebie kilka rzeczy. ^^ 
Pierwsze to próbka perfumu puma.
Pamiętajcie musicie mieć +18 ! :D
Szczerze Wam powiem, że już o niej zapomniałam, bo naprawdę dłuuuugo czekała,
no ale w końcu doszła! :D


Druga przesyłka to ulotki z różnych gmin oraz ołówek! :)
Niestety nie wiem na jaki e-mail, bo dostałam ulotki z kilku gmin więc przepraszam. :)


I ostatnia sprawa to...
WSPÓŁPRACA  z firmą lagenko
Do testów otrzymałam próbki ich kosmetyków.:)


No małe flakoniki, ale zawsze coś do przetestowania. :)


W paczce był : 
- kolagenowy żel do mycia


- serum wyszczuplające


- peeling



Niebawem recenzję postaram się napisać!:)

 ____

Pochwalę się również moją nową zdobyczą, która dziś do mnie przyszła 




Zegarek miętowy ze złotymi dodatkami! *_* Nie noszę zegarków, ale ten mnie zauroczył :D
To jest dziwne jeden miał za 13 zł a drugi za 8,50 zł, kupiłam ten tańszy bo był dokładnie taki sam! :D



Na dziś to tyle,
3majcie się :)

10 komentarzy:

  1. Zegarek pierwsza klasa :) Przesyłki też fajnusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zegarek bardzo mi się podoba i nie mogę napatrzeć się na niego <3

      Usuń
  2. Zegarem cudny :) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ;D
    ja również czekam na przesyłkę od Lagenko :D
    śliczny zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie również przesyłki czasami idą bardzo długo, pozdrawiam i jeszcze zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)