środa, 13 listopada 2013

Recenzja - CrystalCity - ciąg dalszy

No hejka :)

Recenzja kolejnych dwóch statuetek od CrystalCity. :)

Na początek kiiilka zdjęć : 



a) Statuetka - Dwa serca - napis :
"Kocham Cię
Dwa serca, jedno bicie 
Będę z Tobą całe życie
Twój Łukasz 
04.11.13r."

Statuetka sama w sobie piękna, ale dlaczego ja mam takiego pecha do tych napisów?! :(




b) Statuetka - statek - bez napisu




Wszystkie 3, które otrzymałam od CrystalCity. :)

1. Dwa serca
2. Statek
3. Nutki



A tak się prezentuje statuetka moja, którą przywiozła mama (0.o) z nad morza.:)


Jak widać 4 statuetka przedstawia latarnie morską.:)



Teraz przedstawiam Wam filmik, jak oni tworzą te małe cudeńka. :









Moja opinia : 

Jak już mówiłam tutaj i w recenzji wcześniejszej, statuetki są bardzo ładne, genialnie się prezentują. Są idealnym pomysłem na prezent (chyba to jest główny pomysł ich tworzenia). Jedynie co mnie odpycha to dość wysoka cena, no ale w końcu trzeba się napracować na nią, a jako prezent się sprawdzi. Więc? Nic dodać nic ująć - BOSKIE SĄ! :)

Pa :3

6 komentarzy:

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)