poniedziałek, 3 lutego 2014

Współpraca - Royal apple soki

Hejka!

Wróciłam do domu, a tam kilka przesyłek ze współprac! Jedna z nich do sok od Royal apple jabłkowy! :D
W kartonie znajduje się worek z 3 litrami soków. :))


Sok zachowuje trwałość przez 12 miesięcy od daty produkcji oraz świeżość w ciągu 30 dni od otwarcia.

5 kg jabłek = 3 litry naturalnego soku jabłkowego :D


Więcej zdjęć przy recenzji! Myślę, że będzie w tym tygodniu, bo soku już praktycznie nie ma. :D




Także zapraszam do zakupów! 

Pa! :))


14 komentarzy:

  1. Ale dużo smacznego picia :) Gratuluję współpracy, bo jest czego :D

    Dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :D soczek jest mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... pyszna współpraca :D I zdrowa ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Ja już testowałam ten pyszny soczek,mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GGGraaatuluję ! to teraz raz, dwa i do dna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie do dna! Już dawno po, hahahah nawet zapomniałam jak smakuje :D

      Usuń
  6. Dużo tego soku!

    obserwuję i pozdrawiam, Olga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm smacznie się zapowiada - uwielbiam soki <3 gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)