piątek, 12 września 2014

Recenzja - peeling od CosmoSPA

Witajcie kochani! ;-*

Tym razem o peelingu firmy cosmoSPA.


Egzotyczny peeling posiada subtelny zapach ekstraktu z pulpy kokosowej. Pozwoli Ci się choć na chwilę przenieść w magiczne miejsce jakim jest Polinezja - to kraina wulkanów, palm kokosowych i egzotycznych
owoców. Peeling ten to uczta dla zmysłów i skóry. Piasek Bora Bora tworzy mikrocząsteczki, które usuwają martwe komórki i wygładzają powierzchnię skóry. Ekstrakt z alg pomaga zregenerować film hydrolipidowy naskórka i koi go, gruntownie nawilży skórę, zmiękczy ją i wzmocni jej elastyczność.


Działanie scrubu Bora Bora:
- złuszcza martwe i zrogowaciałe komórki naskórka
- wysubtelnia i oczyszcza skórę pozostawiając wrażenie "nowej skóry"
- oczyszcza i rozświetla
- skóra staje się gładka i miękka
- nawilża ją
- wzmacnia jej elastyczność
- regeneruje
- działa antyseptycznie i przeciwgrzybiczo, dzięki czemu polecany jest również jako dodatek w pielęgnacji skóry łojotokowej i trądzikowej

tylko tyle mi już go pozostało

Plusy : 
+ nawilża
+ złuszcza martwy naskórek
+ oczyszcza skórę
+ skóra jest gładka (ja używam jeszcze kremu, wtedy jest jak pupcia niemowlaka!:))
+ zapach

+/- :
- tworzy białą maskę (skóra hmm kostnieje i tworzy efekt ściągania twarzy)
- słabo czytelny napis

Mimo wszystko, jest jednym z moich ulubionych peelingów. Jestem z niego osobiście zadowolona. I polecam go innym. :) 



Papa,
buźki ;*

11 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze takiego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, musiałam go zużyć od razu na cale ciało bo złe proporcje zostały podane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym go wypróbowała , uwielbiam takie produkty które samemu można przygotować , zawsze coś do nich jeszcze dodaję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze gdy czuję zasychanie spryskuję twarz hydrolatem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)