czwartek, 26 lutego 2015

Współpraca - OleMole

Hejcia hej! :)

Kolejna kolejna paczka ze współpracy już ze mną!
Tym razem jest to przesyłka od OleMole.pl 

Firma zajmuje się tworzeniem, a raczej wykonywaniem fotoksiążek i fotoalbumów, które my zamówimy i samodzielnie wykonamy.
Mi osobiście pozwolili wykonać fotoksiążkę do max. 40 stron o formacie A4.

Bardzo się ucieszyłam z tej możliwości i zaraz zabrałam się do wybierania zdjęć. :)
Zdjęć naprawdę musiałam duuużo poszukać, bo mogą być układy, że na jednej ze stron są, aż 3 zdjęcia. Zamieszczam tylko parę zdjęć, gdyż jest to nasza prywatna pamiątka i postanowiłam, że aż tak pokazywać jej nie będę. :))

Tak oto się prezentuje :







Wszystkie zdjęcia z własnej galerii, nawet wieża Eiffla na tylnej okładce. :)

Sam proces tworzenia takiej książki to duża zabawa w wybieraniu zdjęć, formatów, dodatków itp. ale niestety naprawdę duużo czasu zajmuje taka zabawa, ale myślę, że pamiątka na całe życie jest tego warta. :) Jestem ogromnie zadowolona z tej współpracy, książka idealnie wykonana, zapakowana(w folię) oraz przemiły kontakt z obsługą firmy. :)

Tutaj krótka instrukcja : 


A więcej szczegółów jak tworzyć znajdziecie tutaj : KLIK KLIK


Również zapraszam na stronę firmy : 


Do napisania!
Buziaki :))


8 komentarzy:

  1. mam ten program i sama próbowałam coś stworzyć i nawet mi się podoba mój album ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam mam blog i nigdy nic za darmo nie dostałem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotoksiążka, tez chyba sobie taką zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :) zapraszam do mnie :) http://gadzetyiprobkifree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa. Jeśli ktoś chce to zapraszam po darmowy internet lte dla telefonu.

    http://rozpierdalacz.eu/x3EzP

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uważam iż dziś naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)