środa, 12 marca 2014

Współpraca - Uroda Polska

Hejo wszystkim! :3 

Jak się czujecie? Jak zdrowie? Słoneeeczko w końcu nadeszło! Cieszycie się? Bo ja tak - uwielbiam je! 
No niby wszystko ładnie, ale ja zaczynam łapać przeziębienie, karat, gardło itp hmm nie lubię! :( 

Ostatnio dużo postów mam związanych ze współpracami, ale muszę je kiedyś napisać co nie?:)
W końcu będzie trzeba jakieś recenzje.

A dziś o współpracy z Urodą Polską - > Melisa
Kiedyś kupiłam pomadkę z Melisy i średnio się sprawdziła, zobaczymy co będzie z innymi produktami!

A teraz co otrzymałam do testów : 
- maseczka do twarzy, szyi, dekoltu 
- płyn micelarny 
- balsam do ciała
- krem silnie nawilżający





A teraz zapraszam Was do stronę i fan pagę firmy :


Na dziś to tyle!
Żegnam Was! :))


27 komentarzy:

  1. Przyjemna współpraca, nie ukrywam że z miłą chęcią poznać bym chciała te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczka, gratuluję współpracy :) Będę czekała na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :D Udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taki sam zestawik.
    Wczoraj otrzymałam go i micel i balsam był już w ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje,ciekawe te produkty,nigdy jeszcze ich nie używałam i szukam dla siebie płynu micelarnego idealnego dla mnie,dlatego czekam z niecierpliwościa na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy ;]


    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. miłej współpracy :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i trzymam kciuki za pozytywne wyniki twojej nowej kuracji! Jak to możliwe, że nawiązujesz tyle współprac w tak krótkim czasie?

    Zapraszam do siebie na parę inspiracji http://www.lefffka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam mało dobrego na temat tych produktów.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, u mnie niestety słoneczko już... odeszło, całą noc padało a teraz strasznie wieje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje !
    Pewnie mnie zrozumiesz bo Ci pewnie też zależało na współpracy z tą firmą jak mi zależy na współpracy z sheinside :D
    ------------------------
    Zapraszam do mnie :
    itstaliaa-blog.blogspot.com/ . Jeśli spodoba Ci się mój Bloga proszę zaobserwuj lub zostaw komentarz , zależy mi ponieważ chcę współpracować z sheinside , ale dotego brakuje mi jeszcze troszeczkę obserwacji i wyświetleń <3. Proszę ! Moja współpraca z tym sklepem może zależeć do Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna współpraca, gratki i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem Twojej opini co do maseczki :D
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy :) Jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)