środa, 6 lutego 2013

No witam Was ! ; * Jakoś mało weny mam. xD Nie wiem co pisać jakoś tak mętnie...Dziś jakoś zimno na dworze i nie tylko dziś. ;c Nic mi się nie chce dziś w szkole tak sobie. Okropnie nie chce mi sie wstawac ale trzeba... -,- Poźniej jak juz wstalam do maszerujemy do szkoly -,- na 8.30 do 15... ;| Ale przynajmniej 6 i 5 z polaka zaliczona ;d uhuhuhu fajnnie fajnie ^^. Na koniec ostatnie spotkanie y kółka misyjnego hahahaa, dobre sobie dobre, na szczescie to ostatni raz.;p Teraz siedze, ogladam TVN "rozmowy w toku". Musze sie zmotywować i iść uczyć sie na chemie. o.0 masakra. -,- i jeszcze... zadanie z polaka i napisać recenzje jakiejś wycieczki czy coś. Pfff... i pewnie jeszcze inne rzeczy. "Uwielbiam" to. ; ] A w czwartek i piątek godzine krócej *_* To akurat uwielbiam naprawdę <3 Jak Wam sie podoba? U mnie wszyscy sie zachwycali :)) Wiecie taki tort i jeszcze samemu? :> Moze nie pierwszz ale 2!! Serio serio sama robilam i to dopiero 2 :D A nastepny bd wlasnie walentynkowy a pozniej na chrzciny 17.02 ^^ Hmm kurde juz nie wiem co tu mam Wam pisac... kiedys Wam opisze jeszcze to co 2 laski mi zrobily.... jak mozna dla wlasnego szczescia rozeslac plotki, bo ktos cieszyl sie ze ma 2 osobe z ktora ma dobre kontakty i sie nia cieszy. TO CHORE JEST !!! ;C Dobra to tyle, nareczka ! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)