niedziela, 10 lutego 2013

No elo elo ! ;D

Siemka no ! ;)
Troche nie pisałam ale zapomniałam stronki bo jestem u cioci a nigdzie nie zapisalam sobie, madra ja .;D
No wiec u mnie zaczely sie ferie *_* bosko <3 data-blogger-escaped-2="" data-blogger-escaped-br="" data-blogger-escaped-laby="" data-blogger-escaped-tygodnie=""> Wczoraj i dzis w sklepie bylam pierw scc a pozniej 3 stawy i kupilam sobie bluzke, faajna.;D
Mi sie podoba ^^. Teraz czekam na obiaad, troche TV, gg. ;d
Jak narazie wszystko gra. ;3 W czwartek robilam tort walentynkowy. ;3 Pokaze go Wam w ten "piekny" dzien czyli za 4 dni ;d
To bd prezent ode mnie, hahah ;] Pogoda taka zimna... śnieg moze duzo go nie ma, ale zimno jest. ;x No dobra to ja chyba pojde no.
3majcie sie ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)