czwartek, 23 maja 2013

Próbki i hobby




Dziś mam dla Was i próbki i przypomnienie mojego hobby! :)

Na początek...troche próbek. :) Dzisiaj tylko 3 ! :)


Oraz...



Gillette PRO 3 w 1 (dałam bratu ją ;D)
FAIRY płynu do naczyń (bardzo przyjemnie, owocowo pachnie *_*)

Są po prawej stronie, trzeba zjechać niżej. 
P.S. TRZEBA mieć +18 więc zarejestrowałam się na mamę. :D



Próbki ziaja, a w skład wchodzą :
- krem nawilżający +30
-krem przeciwzmarszczkowy +40
- przeciwzmarszczkowy na noc
- krem na dzień
- mleczko do ciała (skóra bardzo sucha i podrażniona)
- krem na dzień i na noc(skóra sucha i zmęczona)
- krem na dzień i na noc (bardzo sucha i podrażniona)

i napiszcie na :   export@ziaja.com

I pisząc e-maila do nich opiszcie swoją cerę, ja opisałam cerę mamy i dam jej to na Dzień Matki :D I jakiegoś kwiatka. :3

A teraz przypomnienie mojego hobby ! :)

Zacznijmy od...
Tortów :D


Tak wyglądał mój pierwszy w życiu samodzielny tort ! :) 
Tak wiem nie jest idealny ale od czegoś trzeba zacząć 
A ja dopiero mam 15 lat.! :)

I jakby nie było hobby cukiernika opiera się na masie cukrowej więc oto... pierwsze dzieło : 
 
Rożyczka  niestety biała bo nie odkryłam barwników jeszcze, heh ;)

Tutaj jest tort na chrzciny Grzesia .:)

Natomiast tak wyglądał mój 2 tort - wszystko robiłam sama (tylko buciki kupione ^^)


Wyglądał duuuużo lepiej.:D Tu już odkryłam co to barwnik spożywczy.! :D

A tutaj ... tort dla brata na 19, heheh - troszkę inny bo bez masy! :3


Ta dam dam ... teraz tort walentynkowy 
UWAGA : Jeśli robicie tort z masą cukrową NIGDY nie kładźcie ją na masę śmietanową, Bo może to się dla niej źle skończyć. :D oto skutki tego co może się stać : 

 

A na koniec .... BABECZKI ! :) 
Niebieskie bo...? Dodałam barwnik! Polecam na allegro kupować :)


Tu macie przepis, ja dodaje jeszcze budyń i są pyyyszne :) 

Składniki

1 szklanka jogurtu naturalnego 
1 szklanka cukru 
2.5 szklanki mąki tortowej 
2 łyżeczki proszku do pieczenia 
3 jajka 
0,5 szklanki olej lub roztopionej margaryny 
1 mały cukier waniliowy 
kawałki ananasów z puszki

Przepis 

Białka ubić na sztywną pianę z 0,5 szklanki cukru i solą. 
Żółtka, cukier i cukier waniliowy ubić aż do białości za pomocą miksera. 
Dodać jogurt, miksować, następnie margarynę lub olej i dalej miksować. 
Do otrzymanej masy dodać pianę, wymieszać delikatnie drewnianą łyżką. 
Na koniec dodawać porcjami mąkę połączoną z proszkiem do pieczenia.Delikatnie wymieszać dodać odsączone ananasy. 
Do blaszki z otworami wsunąć foremki i nałożyć do nich ciasto.Po upieczeniu posypać cukrem pudrem. 
Temperatura piekarnika: 180C Czas pieczenia: 30minut. 

5 komentarzy:

  1. Ale super wypieki, jeszcze nie próbowałam nawet brać się za torty. Ile czasu zajmuje Ci praca nad tortem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie sobie robię powoli czyli w jeden dzień biszkopty wieczorem, a na następnym dzień całą resztę. Tylko ten : http://xwhiteangel.blogspot.com/2013_05_01_archive.html zrobiłam szybko. Zajął mi ogólnie 3h wliczając pieczenie i stygnięcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebisekie babeczki wygladaja ja smerfowe babeczki..hehehe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)