środa, 15 maja 2013

Miły prezent na początek tygodnia





Witam Was we wtorkowe popołudnie ~! ;3

Nie było mnie 1,5 tyg no i przyjechałam do domu w niedziele - czyli listów brak.
Nadszedł poniedziałek wraz z listonoszem! Co mnie czekało gdy zajrzałam do skrzynki? Zobaczcie sami, aż buzia się cieszy.;)





Poradnik żywienia małego dziecka cz.2 ;)
i....


Słoiczek z marchewką! ;)

I tu nie jestem pewna czy dostałam, że Grześ skończył 5 miesięcy(bo dostałam e-mail, że jak skończy to dostane słoiczek dla niego), czy po prostu z 2 konta, które założyłam na BoboVicie - tak czy siak możecie napisać i się spytać o to.;)



Następne były wkładka seni ledy
Oraz gruba podpaska, których nie lubie... ;c

Bodajże tutaj zamawiałam : http://seni.pl/probki-seni-lady/
Aż 3 takie zestawy mi przyszły.;) Kilka razy zamówiłam.



No i kolejna paczuszka to 3 proszki do prania hipoalergiczne który jest tu :


Dostałam też pastę SENSITIVE PRO-RELIEF
Niestety chyba już nie wysyłają próbek.:(

No i zamówiłam znowu próbke kremu sudocrem.

Po prostu napiszcie e-mail o tresci :
Witam, proszę o przesłanie darmowej próbki Państwa produktu. Pozdrawiam.:)

Na e-mail : office@genexo.pl

To na tyle,pa ! :)

3 komentarze:

  1. Przeglądnęłam cały twój blog, zapowiada się ciekawie, wiadomo początki nie są łatwe i też na początku mało kto mnie odwiedzał, o komentowaniu już nie wspomnę :-/ no ale wyszłam na prostą :-)

    PS taka mała uwaga ustal jeden kolor i wielkość tekstu, bo niestety niektóre posty nie jestem w stanie przeczytać ;-/

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak tak dziękuję, spróbuję zrobić to i owo :) Początki zawsze są najtrudniejsze, to fakt. :)

      Usuń
  2. Odnośnie współpracy blogowej, napisz do mnie na gg: 7567853 lub na maila za pomocą formularza kontaktowego, a odpowiem na wszystkie pytania.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)