środa, 29 maja 2013

To i owo

Witajcie :)

Dziś 2 próbeczki i torcik *_*
Na pierwszy ogień idzie ..
Brita pasek do oceny twardości wody, czy coś w tym stylu. :D

Wypełniajcie ten : 
 formularz i macie ! :)


U mnie jak widać woda jest twarda . ;c Ciekawe co to znaczy... 


Teraz próbki suplementu diety SKIN COMFORT niestety ta "akcja" jest zakończona, bo polegała tak szczerze kto pierwszy ten lepszy. I znalazłam się w pierwszej 500, szok heheh nigdy jeszcze mi się nie udało coś tekiego. :) Miłoo


A na koniec ... PREZENT na DZIEŃ MATKI :* 
Ja mojej zrobiłam tort czekoladowy tak jak lubi.:) 
Mamie się podobał. :)


Dziś dostałam jeszcze słoiczek, poradnik żywienia 2 od BOBOVITY.
Mam 3 konta więc dostaje, sprytne.:D Polecam ;) Tylko, że za każdym razem dostaje się marchewkę. :)

A w sobotę byłam rodzinką spełniać marzenie mamy! :) By to skok ze spadochronem w tandemie. Dostała go od nas na swoje urodziny - jak fajnie spełniać czyjeś marzenia i patrzeć jak ktoś się z nich cieszy! :)

A może ktoś w Was skakał albo ma jakieś ekstremalne marzenia? Niech się dzieli nimi ze mną! :)

Na dziś to tyle, pa :)

2 komentarze:

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)