czwartek, 13 czerwca 2013

Misz masz ...

Witam w czwartkowy piękny wieczór! :)
To mój ostatni post przed wyjazdem, ach ^^ 
Chorwacja ;*

Teraz wczorajsze próbki ! 



książeczka "Zdrowy start w przyszłość"


Bezglutenowy produkt zbożowy, powyżej 4 miesięcy


Kolejny zestaw z Musteli 


Żel do mycia włosów i ciała


Krem przeciw odparzeniom 


Balsam do Brodawek Piersiowych 

_____

Nuda czyni cuda ! :D
Wczoraj siedziałam sobie w domciu wieczorem sama,
więc postanowiłam udekorować pudełeczko! :) 
Zobaczcie sami 




W pudełku są próbki kremów, czyli tylko połowa tego co dostałam ze wszystkiegoo :D

Do zrobienia potrzebowałam :

- karton
- kartki z boku rysunkowego
- farbki (Wasza inwencja kolorystyczna!)
- tkaniny, które będą w następnym poście :)

Ogólnie liczy się Wasza twórczość, urozmaicenie i DOBRA ZABAWA ! :)

Tyle, pa :)

4 komentarze:

  1. super pudełko ;)
    Pozdrawiam ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz pomysły :D
    Miłego wypoczynku życzę :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)