środa, 5 czerwca 2013

Trochę konkursików

Siemka

Dziś tylko taki nudy, hehe ; )

Mam dla Was kilka konkursów!
Pierwszy, w który sama wzięłam w nim udział ale jak znając życie i tak nie wygram macie go TUTAJ. Może Wam się poszczęści. :)
Kolejny to znajdziecie TUUUU nie mój styl, ale może Wam przypadnie do gustu.
Za to O TUTAJ - DOKŁADNIE TU :D znajdziecie wiele konkursów z Rossmana. Chciałam brać udział ale ja nie mogę - nie wiem czemu. :C
______________________

Też od kilku dni maniakalnie próbuję nawiązać jakieś współprace od niedzieli udało mi się jedną załatwić, która zgodziła się ze mną współpracować, a 2 inne chcą i NIP itp. Więc muszę czekać na mamę, inne chcą dużą oglądalność bloga, której jak na razie ja nie mam.:( Mam nadzieję, że się to zmieni jak mi pomożecie! :D Liczę na Was.

To tyle, ciał ciał. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)