niedziela, 2 czerwca 2013

Niespodzianka i to w piątek. ;)

Dziś mało bardzo mało. ; )
Taki spray do gardła nawet nie wiem skąd go dostałam.
Sprawdzam wczoraj skrzynkę a tam list. o.0 Idę na pocztę a tu niespodzianka. ;D
Więc niestety nie powiem Wam jak sobie możecie zamówić bo sama nie wiem. ;)



+ na dziś takie coś zniżkowe. :D


Zniżki m.in. do
Avaro.pl 20%
Aldo 20% na wybrane modele
Atlantic 20%
Badura 15%
Butik 30% 
Camaieu 30% na zakup od 99zł
Cropp 40% na damskie ubrania, akcesoria, buty
Esprit 20%
Gino Rossi 20%
House 30% na spódniczki i sukienki damskie
I am 30%
KappAhl 20%
Lee Cooper 40%
Lee 20%
New Look 20%
Parfois 15%
Pretty Girl 20%
Reporter 25%
Six 30%
Tchibo 15%
Top Secret 25%
Troll 25%
Wrangler 20%
Wojas 15%
i inne

Można znaleźć te bony w tej gazecie, i są TYLKO do wykorzystania w weekend 7-9 czerwca. Ja tam bym       wolała gdyby zniżki były np. do H&M lub C&A. Ale może Wam się coś przyda. :)



Przypominam, że dziś DZIEŃ DZIECKA, więc dla rodziców, które mają swoje pociechy niech nie zapominają o nich. :D



A ja już za 14 dni będę sobie leniuchować na Chorwacji, aaaa opalanie się, cud miód i malinki, hehe. :)

____________
W razie jakich kolwiek pytań zapraszam na e-mail : darusiap@buziaczek.pl
Albo formularz kontaktowy po prawej stronie, znajduje się pod archiwum. :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No to będziesz miała okazję na super zakupy, jak kupisz gazetę hihi :)

      Usuń
  2. \Jeżeli się nie mylę, otrzymałaś te próbki stąd: http://www.zyjdlugo.pl/?page=klub_form

    Ja także w zeszłym tygodniu wypełniłam ten formularz ;))

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, znalazłam później jak szukałam jakichś próbek i okazało się, że właśnie tam i korzystając z okazji zamówiłam 2 raz, hehehe :) Może przyjdzie.

      Usuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)