piątek, 28 czerwca 2013

Tkaniny "Stylus" i "Dekoria

No hej dziś mam próbki tkanin, Niby takie coś ale niektóre są fajne.:) Oto one :    






 Pokaże Wam je wszystkie więc spoooro zdjęć będzie. :D
 Ten kawałek ze wszystkich, które dostałam najbardziej mi się spodobał. Wiecie dlaczego? To proste - jest fajny obrazek i jest CAŁY! :D



Na tym zdjęciu podoba mi się ten z pomarańczowym kwiatkiem, ładny jest. :3






Ja zamówiłam sobie dwa razy po 10. Ogólnie przysyłają po 10, ale zamówiłam na mamę i na siebie. 
Linka macie >>Tutaj!!<<












Kolejny link z tkaninami znajdziecie 
>>TUU<<
Wysyłają totalne skrawki tego co zostanie. ;)
Czasem się przydają do robótek ręcznych. :D






Więc to tyle, trochę tego jest, niektóre fajne, niektóre mniej - ale zawsze się do czegoś przydadzą! :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają tylko szkoda , że tych fajnych jest tak mało.:)

      Usuń
  2. fajne, mogą się przydać do czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - ale takie coś tylko dla kreatywnych, hihih :D

      Usuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)