poniedziałek, 17 czerwca 2013

... :D

Próbki próbki próbeczki ! :D


>>Tutaj<< możecie zamówić sobie te oto próbki :
                                                       - nawilżający żel intymny x2
- krem zapobiegający rozstępom dla kobiet w ciąży
- balsam odświeżający i chłodzący
- emulsja zmniejszająca pocenie
- maść łagodząca świąd i pieczenie


- katalog z kwiatami, ciekawostki na ten temat itp. ;)


z drugiej strony jest "lista zakupów" można wybrać kwiaty wpisać i wysłać, a później czekać już tylko na przesyłkę .:)

2 komentarze:

  1. kiedy zamawiałaś te próbeczki w Feminum? :)
    Bo ja jakoś w maju i przyszły mi tylko te niebieskie i czerwone żele Feminum ;)
    A właśnie liczyłam na pokaźniejszą liczbę próbeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej na prawdę nie wiem ale też sporo czekałam. :) zamów 2 raz na kogoś innego w rodzinie i może większą paczkę dostaniesz. :)

      Usuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)