piątek, 21 czerwca 2013

Mariza

Taki mały zakup firmy MARIZA.
A wy kupowaliście może od tej firmy? 
Sprawdzona firma? 
Jak Waszym zdaniem "funkcjonuje"? :)

Teraz trochę opinii na ten temat : 


Krem bardzo przyjemnie pachnie, dobrze się wchłania i idealnie nawilża skórę.
Od producenta :  Krem nawilżający do pielęgnacji rak i paznokci, przeznaczony do codziennej pielęgnacji suchej i mało elastycznej skory.
Cena : 5,90 zł
Pojemność :  100 ml



Błyszczyk ma ładny morelowy zapach, dobrze nabłyszcza, idealny na lato, w tym czasie usta wysychają więc przyda im się ochrona.:).
Od producenta : Doskonale nawilża i wygładza usta, nadaje im delikatny kolor i piękny połysk 
Cena : 8,50 zł


Lakier ma bardzo fajny kolor, jest w małym pojemniczku dzięki czemu można włożyć do torebki, gdziekolwiek. Małe opakowanie lakieru ma pozytywną cechę, że się nie zmarnuje. Gdy kupujemy duże często zapominamy i się psują, a tak to oszczędzamy.:) Lakier dobrze pokrywa, choć ja i tak zawsze maluję 2 razy dla lepszego wyglądu.
Cena : 4,70 zł


Oto moja opinia, może Wasza jest inna? Z chęcią posłucham! :)

3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnych, z tych produktów, ale kusi mnie błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie czekam na przesyłkę od Marizy ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)