niedziela, 30 czerwca 2013

Konkurs "Wesołe Literki"

No witam wszystkich nie było mnie 2 tygodnie, ale wróciłam z nową porcją przedmiotów. :D 
Przyjeżdżam wczoraj do domu a co tam na mnie czeka? Masa paczek do otwarcia! :)
Na dziś mam dla Was gwarantowane nagrody z konkursu "Wesołe literki" tutaj jest.  Wzięłam udział z konta mamy, swojego i brata do pomocy. ;) Hihihih, mogę potwierdzić, że to prawda, gdyż oto moje nagrody...



Cały komplet :D


Miseczka "Wesołe Literki"


Makaron "Wesołe Literki"


No i  łyżeczka "Wesołe Literki"

Bardzo się ucieszyłam z tak dużej paczki bo jeszcze takiej nie dostałam - fajne nagrody i szczerze polecam.
Konkurs jeszcze trwa, dokładnie do 18.07 więc dla tych co zagapili się serdecznie zachęcam. :)


Wiec zaczęły się wakacje, ja zaczęłam je 2 tyg temu i byłam w Chorwacji i teraz zacznę moją krótką opowiastkę. Cała podróż w jedną stronę trwała 12 h. o.0 Po drodze widziałam Alpy i Dunaj w Austrii, a ogólnie jechałam przez Czechy, Austrię, Słowenię no i Chorwację by w końcu zatrzymać się na campingu Lanterna.;3 Pierwszy tydzień słooońce :3, drugi cały tydzień do dupci tylko czwartek był w miarę do opalania. Zwiedziliśmy chyba z 5-6 miast w okolicy campingu. Ale najlepsza wycieczka była do Wenecji :)
Zwiedziłam kościół św.Marka, most westchnień itp. jechałam nawet taksówką po ulicach Wenecji. :) Było miło i ciepło :D Droga powrotna nie była już taka miła, źle mi się zrobiło na łodzi + dodatkowe 1,5 h płynęliśmy bo się jeden silnik zepsuł. ;| No i tak minęły dwa tygodnie i wczoraj już wróciłam by zaczął kolejne 2 miesiące lenistwa. :D

To tyle, ciał :)

4 komentarze:

  1. Też mam zestaw z WESOŁYCH LITEREK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie oszukują - i to jest w tym fajne! :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z jednego konta? czy kilku? bo to co na zdjeciach to ja mam z mojego i mamy ;)

      Usuń

Bardzo miło mi jak komentujecie.
Wiem wtedy, że dla kogoś to robię. :)
Zostaw namiary na pewno odwiedzę Cie jak będę miała chwilę .:)